Įstaiga

VILNIAUS LOPŠELIS–DARŽELIS „ŽIOGELIS“

Istorija

Mūsų darželis buvo įsteigtas Pavilnyje, Jokūbo Kolaso gatvėje 1987 m. kovo 7 d., reorganizavus du senus, veikusius Švariojoje gatvėje nuo penkiasdešimtų metų darželius Nr. 24 ir Nr. 41. Darželiai buvo maži, bet mieli, vaikučius juose supdavo šilta šeimyninė aplinka. Kartu su ten dirbusiais žmonėmis naujas darželis paveldėjo šilumos ir motiniškos globos tradicijas. Pavadinimas „Žiogelis“ darželiui buvo suteiktas 1998 m.

Įstaiga įsikūrusi atokiau nuo miesto centro, įspūdingos gamtos apsuptyje, šalia Pavilnio regioninio parko. Gamtovaizdžio unikalumu Pavilniui neprilygsta nei vienas Vilniaus mikrorajonas. Vilnios slėnis, Pučkorių atodanga, dvaras ir piliakalnis, Belmonto malūnas, Tuputiškių serpantinas – tai Valstybės saugomi gamtos ir kultūros paveldo paminklai. Kaimynystėje įsikūrusios kitos švietimo įstaigos – Vilniaus Pavilnio pagrindinė mokykla, Vilniaus Pavilnio progimnazija.

„Žiogelis“ – valstybinė ikimokyklinio ugdymo įstaiga Pavilnyje. Tai bendrojo tipo vaikų lopšelis-darželis, nepritaikytas specialiųjų poreikių vaikams. Darželyje ugdomi daugiau nei du su puse šimtų 2 – 7 metų amžiaus vaikų.

Istoriškai Pavilnyje susiformavo specifinė, jungianti kelias nacionalines kultūras (lietuvių, lenkų, rusų), socialinė – demografinė aplinka. Nuo 2020 m. rudens įstaigoje veikia trylika grupių: dvylika lietuvių ugdomąja kalba ir viena grupė (mišraus amžiaus) lenkų ugdomąja kalba. Lietuvių grupes lanko apie 15 proc. kitakalbių šeimų vaikų.

Vizija

Vizija Geras Darželis Pavilnyje, augantys drauge vaikai ir suaugusieji.

Darželis teikia kokybišką, atitinkantį asmeninį vaiko mąstymo ir kompetencijų lygį, ugdymą ir ugdymąsi, realizuoja mokymosi visą gyvenimą idėją.

Misija

Misija – per 2025-2029 m. laikotarpį įstaiga sudarys sąlygas kiekvienam vaikui pasiekti aukščiausią jam mąstymo ir kompetencijų lygį, individualizuos ir integruos ugdymo turinį pagal dvasines ir fizines kiekvieno vaiko galimybes, užtikrins gerą pasirengimą mokymuisi mokykloje,  kurs ir modernizuos palankią, saugumą ir aktyvumą garantuojančią vaiko ugdymo(si) aplinką, sudarys sąlygas pedagogų ir kitų bendruomenės narių pastoviam tobulinimuisi.

Vertybės

Vertybės – atvirumas, savitarpio supratimas ir bendradarbiavimas.

Ugdytojai ir ugdytiniai mokosi vieni iš kitų draugiškai bendradarbiaudami, plėtodami socialinius tarpasmeninius santykius ir pasitikėjimą. Vaikams suteikiama teisė daryti poveikį savo ugdymuisi ir gyvenimui. Pedagogai vadovaujasi nuostata, kad vaikai skirtingi, todėl neįmanoma visų vienodai ugdyti.

Prioritetai

Prioritetinės sritys:

  1. Užtikrinti ugdymo kokybę.
  2. Tobulinti aplinką.
  3. Plėtoti bendradarbiavimą su šeima ir socialiniais partneriais.

Tikslai

Per strateginio plano laikotarpį nuo 2025 m. iki 2030 m., siekiant paslaugų kokybės, užtikrinant vaikų poreikių tenkinimą, edukacinių aplinkų atnaujinimą, plėtojimą ir tobulinimą, diegiant inovatyvias technologijas, kad būtų sudarytos geresnės ugdymo sąlygos, bus siekiama šių tikslų:

1 tikslas. Užtikrinti kokybišką, orientuotą į vaiko individualią pažangą ugdymą(si) įvairių gebėjimų ir poreikių vaikams.   

       Uždaviniai:

  1. Siekti, kad atnaujinto ugdymo(si) turinio ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo(si) programos tenkintų ugdytinių poreikius ir užtikrintų jų kompetencijų plėtrą.
  2. Integruoti ir plėtoti ugdymo procese inovatyvias ugdymo strategijas.
  3. Tobulinti įtraukiojo ugdymo procesus bei švietimo pagalbą gabiems ir specialiojo ugdymosi poreikių vaikams.

    2 tikslas. Tobulinti modernią, saugią, sveiką, mobilią, proaktyvią ugdymo(si) ir darbo aplinką.

           Uždaviniai:

    1. Tobulinti patalpų ir lauko aikštelių aplinką, tenkinant vaikų judėjimo, kūrybiškumo ir žaidimo poreikius.
    2. Praturtinti veiklos erdves inovatyviomis priemonėmis, sprendimais, taikant universalaus dizaino ugdymui(si) principus.

    3 tikslas. Plėtoti bendruomenės narių tarpusavio bendradarbiavimą, bei palaikyti  įstaigos  kultūrinius ir veiklos ryšius su socialiniais partneriais.

           Uždaviniai:

    1. Tobulinti ir plėtoti įstaigos ir šeimos partnerystę.
    2. Tobulinti bendruomenės komunikaciją, bei reprezentuoti įstaigos veiklą miesto ir šalies renginiuose.
    No data found.